Úno 13

První zkušenosti s Sklik-em.

Od prvního února jsem začal inzerovat na PPC programe od Seznamu, Sklik-u. Doteď jsem o PPC jenom slyšel, ale neměl jsem žádné praktické zkušenosti. Velice dobrý zdroj informací, hlavně pro začátečníky je blog Větrovka.
Takže, jak se mi dařilo?
První den jsem se jen seznamoval s prostředím Sklik-u. Prostředí je pro začátečníka jednoduché, určitě přehlednější oproti konkurenci od Google, AdWords. Nabil jsem si Peněženku, vybral jsem si základní všeobecní fráze na které jsem chtěl inzerovat, vytvořil první sestavu a spustil kampaň.

Samozřejmě, po prvním dnu jsem se zhrozil dosažených výsledků, ale to se dalo očekávat. Základní pravidlo pro PPC zní :

Testovat, testovat, testovat a ještě raz testovat.

Klíčová slova, které nemají dostatečný proklik třeba modifikovat a nebo úplně vymazat, popřípadě jim zvýšit cenu za proklik – jinak jich systém Sklik odstaví. Každý den proto kontroluji kampaň, měním inzeráty který se neosvědčily, přidávám a mažu jednotlivá klíčová slova. Výsledek je vidno na následujících dvou obrázcích:

Tabulka kampaně PPC Skliku za 12 dní

Graf výkonnosti kampaně v PPC Sklik za prvních 12 dní

Výkonnost kampaně stoupá, ale ještě zdaleka nedosáhla optimálních hodnot. Pozitivní ale je, že už teď si reklamní kampaň na sebe vydělá.

0
comments

Reply